środa, 16 lutego 2011

Zdjęcia na Google Maps – to naprawdę działa!

Kiedy jest ciemno i zimno, a zamiast zwiedzać nowe kraje muszę chodzić do pracy, to lubię sobie czasem wieczorami popodróżować po mapie… nie jest to dokładnie palcem po mapie, ale raczej myszką po Google Maps :-) Ma to tę dodatkową zaletę że można klikać w niezliczone ilości zdjęć umieszczone na mapie i w ten sposób naprawdę oglądać te miejsca :-)

A tak sobie wczoraj pomyślałam –czemu by nie wrzucić swoich zdjęć na Google Maps żeby ułatwić wirtualne podróże innym? Weszłam na http://www.panoramio.com/ i wrzuciłam kilka na próbę… W internecie piszą że na akceptację zdjęcia czasami czeka się miesiącami. Ja chyba miałam szczęście :-) Jeden dzień czekania – i moję zdjęcia już dołączyły do mapy Vedbaek :-) Mała rzecz a cieszy!

google-maps

1 komentarze:

Krzysiek pisze...

Ja też często wędruję w ten sposób po świecie,gdzie ja już nie byłem....... ;-)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...