niedziela, 27 lutego 2011

Power Racing

Dzisiejsza niedziela została zdominowana przez sporty motorowe. Nie było to jednak (jak zwykle) oglądanie wyścigu Formuły 1 przed telewizorem, ale coś nieco ciekawszego :-) Otóż Tomek ścigał się na gokartach na torze Power Racing w Kopenhadze :-) Gokarty były o tyle wyjątkowe, że zasilane prądem – dużo cichsze i zupełnie niekopcące. Mi się ta ekologiczna forma gokartów bardzo spodobała. Chłopaki marudzili że brakuje im zapachu spalin i ryku silnika spalinowego :-) Eh faceci…

Ja po raz pierwszy obserwowałam taki wyścig i tym razem robiłam tylko za fotografa. Jakoś nie jestem jeszcze przekonana do koncepcji siadania na kierownicą takiego pojazdu… te bóle mięśni po wyścigu… na co to komu? I bez tego czuje się połamana (zapewne od zbyt długiego siedzenia przy komputerze)

W hali było dosyć ciemno co stwarzało dodatkowe komplikacje przy fotografowaniu – udało się jednak uchwycić kilka (prawie) ostrych kadrów obiektywem 50mm f/1.8. Nieocenione szkło w takich warunkach…

DSC_8727
1 Tor wyścigowy Power Racing w Kopenhadze. Jakoś urzekły mnie to czerwono-białe linie (akcent patriotyczny?)
Power Racing race track in Copenhagen

DSC_8743
2 Pierwsza drużyna wystartowała... chłopaki ścigali się w 5 drużynach - każda po 15 minut. Do finału wybrano 6 zawodników z najlepszym czasem okrążenia
The first team started ... they competed in five teams -15 minutes each team. Six contestants were selected from the best lap time for the final race

DSC_8788
3 Bohater dnia w profesjonalnym stroju :-)
The hero of the day in professional racing suit:-)

DSC_8813
4 Nie mogłam się powstrzymać przed przymierzeniem kasku. Do twarzy mi?
I could not resist trying on the helmet :-)

DSC_8784
5 Tablica wyników (w tle) pokazywała aktualny czas zawodników na torze. Prawie jak w profesjonalnym wyścigu :-)
Scoreboard (in background) showed the current lap times. Almost like in a professional race :-)

DSC_8733
6 Przygotowania do startu..
Getting ready...

DSC_8825
7 Drużyna Microsoftu gotowa do startu!
Microsoft team ready to go!

DSC_8828
8 Na starcie
At the start

DSC_8875
9 Tomasz na pierwszym okrążeniu... rozgrzewa opony ;-)
Thomas on the first lap ...

DSC_8878
10 Tomek w akcji
Tomek in action

DSC_8949
11 Marcinowi i Łukaszowi udało się wejść do finału - tutaj Marcin w finałowym wyścigu
Martin and Luke managed to get to the finals - here Martin in the final race

DSC_9028
12 Łukasz wchodzi ostro w zakręt...

DSC_8927
13 Najlepszy kierowca na torze... niestety nigdy nie widzieliśmy jego twarzy i nie wiemy kim jest (może to Stig???????)
The best driver on the track ... Unfortunately, we never saw his face and did not know who he was (maybe he's called The Stig?)

1 komentarze:

JPo pisze...

twarzowe te kombinezony :)... nie wiem dlaczego ale bardziej mi się skojarzyły z astronautami jak z wyścigami :)

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...